Verkkokaupan kirjautuminen toimii jälleen
Kirjautumisongelma on nyt ratkaistu ja kirjautumiseen on tehty vielä tämän päivän aikana muutoksia. Luethan tarkemmat ohjeet alta.
Julkaistu: 5.9.2024
Verkkokauppa-alustamme päivityksen vuoksi kirjautuminen omilla tunnuksilla ei onnistunut maanantaista alkaen. Ongelma saatiin eilen ratkaistua, ja osaa käyttäjistä kehotettiin kirjautumaan asiakasnumeron sijaan sähköpostiosoitteella, jolloin kirjautuminen onnistui enemmistöllä asiakkaistamme. Koska kirjautumisessa oli vielä haasteita, IT-yhteistyökumppanimme on jatkanut tämän päivän aikana ongelmien ratkaisemista, ja kirjautumiseen on tehty muutoksia, sekä kirjautumistunnus on vaihdettu takaisin asiakasnumeroksi. Pahoittelemme koko alkuviikon jatkunutta ongelmaa ja siitä teille aiheutunutta haittaa.
OHJEET KIRJAUTUMISEEN:
1. Syötä asiakasnumerosi ja salasanasi kirjautumissivulle.
2. Mikäli kirjautuminen ei onnistu, valitse "Etkö tiedä salasanaasi", ja syötä avautuvaan kenttään sähköpostiosoite, joka on tallennettu asiakasnumerosi taakse (eli sama osoite, joihin mm. tilausvahvistuksemme tulevat). Saat muutaman minuutin kuluttua sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin (mikäli linkkiä ei tule, tarkista myös roskapostit). Voit valita uuden salasanan tai saman salasanan, jota olet aiemmin käyttänyt, kunhan se täyttää salasanan turvallisuusedellytykset.
3. Mikäli kirjautuminen ei tästä huolimatta onnistu, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kirjautumisen pitäisi nyt toimia kaikilla asiakkailla, mutta mikäli ongelmia vielä ilmenee, pyrimme ratkaisemaan ne mahdollisimman pian.
Verkkokaupan päivityksen myötä uudessa versiossa on edelleen jonkin verran puutteita. Pyrimme korjaamaan puutteet yhdessä IT-yhteistyökumppanimme kanssa mahdollisimman pian. Koska arvonlisäverokannan muutoksen myötä moni muukin toimija on joutunut päivittämään verkkokauppansa sellaiseen versioon, joka tukee desimaalilukuja verokannassa, IT-yhteistyökumppanimme on tällä hetkellä todella työllistetty, ja puutteiden korjauksessa saattaa mennä tavanomaista pidempään. Tuotetietojen puutteet (puuttuvat tuotekuvaukset, kuvat ja liitetiedostot) on meillä tiedossa, mutta mikäli havaitsette verkkokauppaa käyttäessänne teknisiä puutteita tai ongelmia, arvostamme niistä saatavaa palautetta, jotta osaamme pyytää IT-yhteistyökumppaniltamme korjauksia kyseisiin puutteisiin. Palautetta voitte lähettää sähköpostitse asiakaspalvelu@helkamakodinkoneet.fi. Huomaattehan, että emme vastaa kaikkiin palautteisiin, mutta otamme ne silti kiitollisuudella vastaan.
Kaupallista syyskuusta toivottaen
Helkama Kodinkoneet -tiimi